این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


دانلود رایگان مستند انقلاب جنسی 1

  • ۲۳۱۴
دانلود رایگان مستند انقلاب جنسی 1
مستند انقلاب جنسی 1
مقایسه بی پرده مسائل جنسی در ایران و سایر کشور ها ۱۸ +


 
مستند انقلاب جنسی 1 ( انقلاب جنسیتی ) که به روایت و کارگردانی حسین شمقدری به بررسی آزادی های جنسی و رشد این آزادی ها در ایران و اروپا پرداخته است.
کارگردان به همراه گروه سفری به کشورهای اروپایی همچون فرانسه ، هلند و اسپانیا داشته است و نتایج آن را در قالب مستندی جذاب و البته بدون سانسور ارائه داده است.
 
آیا ایران در آستانه انقلاب جنسی میباشد ؟
انقلابی که 200 سال پیش کشورهای اروپایی به آن رسیدند.
 

 
به درخواست تهیه کننده مستند لینک دانلود رایگان حذف گردید ، لذا برای حمایت از صاحب اثر از لینک های زیر مستند را قانونی دانلود فرمایید
 
 

ارائه کاندوم در مدارس !

این مستند که به سختی توانست مجوز پخش را بگیرد ، نگاهی آسیب شناسانه به مسئله رواج س ک س آزاد دارد ، در بخشی از آن بازدیدی از یه خوابگاه دانش آموزی در فرانسه دارد که در آنجا حتی برای مصرف دانش آموزان کاندوم ارائه میشود و انواع کتاب آموزش جنسی در اختیار سیستم آموزشی کودکان و نوجوانان میباشد.

 

 

مصاحبه هایی از دختر های اروپایی و روش زندگی آنها میشود که اکثر آنها از تاریخچه 200 سال پیش کشورشان آگاه نیستند و چگونگی از بین رفتن بسیاری از پوشش های آنها بررسی میشود ، از آنها در رابطه با دوست پسرها و رابطه جنسی و لزوم استفاده از مواد آرایشی سوالاتی میشود .

 

 

 

 

نیاز جنسی دختران مجرد در ایران !!!

در مصاحبه با دختران ایرانی قضیه ازدواج موقت مطرح میشود که اسلام آن را برای دختران باکره مجاز ندانسته است و چالش ارضاء جنسی دختران مجرد بیان میشود .

همانطور که میدانید مصرف لوازم آرایشی حتی نسبت به کشورهای اروپایی مدرن نیز بیشتر است که اکثر دختران و زنان برای زیبا به نظر رسیدن در جامعه و کسب رضایت پسران آن را انجام میدهند ؛ در صورتی که دخترهای غربی چهره معمولی خود را بدون آرایش پذیرفته اند و حتی دوست پسرهای آنان نیز حق دخالتی در این موضوع ندارند .

 

مستند ساز در جشن رژه همجنس بازان حضور میبابد و حتی به فاحشه خانه های در هلند مراجعه میکند ، که در این کشور نوعی سرویس روسپی گری وجود دارد که به شما انواع پشتیبانی ها را میدهد ، مصاحبه های با فاحشه ها در این مستند انجام میشود که به ارائه مفهوم آزادی های جنسیتی در غرب کمک زیادی میکند...

جالب است برخی از این کاباره های هلند مشتریان آن فقط توریست ها میباشند و حتی همسایگان آنها از این مکان استفاده نمیکنند و آنها را کثیف میدانند.

انقلاب جنسی که پرچم دار آن زنان بوده اند و ایران در آستانه راهی قرار دارد که اروپا 200 سال پیش آن را طی کرده است و هنوز به پایان آن نرسیده است ...

 

 
 
نقد مستند :
1 - مستند ساز توانسته برای اولین بار مسائل و حقایقی را بدون سانسور مطرح کند و دنبال راهی برای آن باشد.
2 - کارگردان این مستند جوان است که این نقطه قوت میباشد و باعث ارتباط بهتر با مصاحبه کننده ها در ایران و خارج از کشور میباشد.
3 - اکران های موفق و داغ در دانشگاه ها که همراه با جلسات نقد و بررسی بوده است.
 
 
 

 

تهیه‌کننده: محمدحسن مددی
کارگردان: حسین شمقدری
دستیار کارگردان: مجتبی خلفی‌زاده
مدیر تولید و ارتباطات: محسن اخوان‌فر
محقق: احسان رستگار
مشاور طرح: محمدحسن ناظمی اردکانی
مشاور طراحی: اسماعیل محمدی‌پناه

سال تولید: 1396

مدت: 38 دقیقه
صاحب اثر: مؤسسه فرهنگی آرمان مدیا
 
اکران مستند انقلاب جنسی 1 در برخی دانشگاه های ایران :
 

 

 
انقلاب جنسی
 
 
 
 
 

Download Enghelabe Jensi 1 ، دانلود رایگان مستقیم فیلم انقلاب جنسی ، لینک مستقیم فیلم ایرانی انقلاب جنسی ، پخش آنلاین فیلم انقلاب جنسی
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی