این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


دانلود مستند انقلاب جنسی 3

  • ۳۸۰

دانلود مستند انقلاب جنسی 3

مستند جنجالی 18 +

 

دانلود مستند انقلاب جنسی 3 رایگان

 

نام مستند : انقلاب جنسی 3 ( Enghelabe Jensi 3 ) | کارگردان: حسین شمقدری

راوی : محمد دلاوری | تهیه‌کننده : محمدحسن مددی

مدیر تولید و ارتباطات: محسن اخوان‌فر | پژوهش: محمدحسن ناظمی اردکانی

مشاور محلی: حمزه امامی | طراحی: علی اکبر ظاعن

سال تولید: 1398 | مدت زمان : 51 دقیقه

صاحب اثر: موسسه فرهنگی آرمان مدیا

تیزر مستند :

 

 

 

 

آیا مستند در جهت ترویج س ک س و بی بندباری ساخته شده است ؟

مستند انقلاب جنسی 3 ، تمام خطوط قرمزی را که تا به امروز در ایران داشته ایم را رد کرده است !

موضوع مستند روابط آزاد و عشق بدون پایبندی میباشد که در اروپا و بخصوص روسیه پذیرفته شده است ، مستند ساز پس از انقلاب جنسی 1 و 2 که سفرهایی به فرانسه ، هلند و انگلیس داشته در انقلاب جنسی 3 سفری به کشور روسیه میکند و داستان دختری را روایت میکند که بعد از داشتن 4 تا دوست پسر هنوز عشق واقعی خود را پیدا نکرده است و به گفته خودش همه او را به خاطر زیبایی و روابط جنسی میخواهند که دنبال عشق پایدار است.

 

 

مستند انقلاب جنسی 3

 

 

مختصری از مستند :

در ابتدای مستند از دختران اروپایی سوال میشود که دوست دارید ازدواج کنید ؟ که در جواب همه آنها میگویند نه اصلا ؛ چندشم میشود ؛ ازدواج یه نوع برده داری است و هنگامی که ازدواج کنم نمیتوانم هرکاری انجام دهم !

وبسایتی هایی هست به نام کوچ سرفینگ که مثلا اگه شما بخوای مسافرت کنی و بری مسکو و چند شب بمونی ، یه عده آدم هستند که میزبانی شما را قبول میکنند ، البته نه برای رضای خدا ، بلکه میخوان با فرهنگ شما آشنا بشن .

داستان از اینجا شروع میشه گروه مستند ساز میرن خونه یه دختر روس به نام آنا که میزبانی را پذیرفته است و باهم جلوی یک فروشگاه ملاقات میکنند که همراه آنا به فروشگاه میروند و برای چند روز خرید میکنند …

در خانه دختر روسی گپ میزنند و آشپزی میکنند و حتی عبادت ! البته در پاکی و نجابت گروه مستند ساز نباید شک کرد و حتی هنگامی که آنا لباس س ک س ی میپوشد ، از او درخواست میکنند که ما مسلمان هستیم و این مستند قرار هست که در ایران پخش شود ، لطفا لباس پوشیده تری بپوش !

 

 

انقلاب جنسی

 

 

آنا که با دوست پسرش زندگی میکند ولی اکثر اوقات را دوست ندارد باهم باشند ، چون اینطوری راحت تر است و تا الان 4 تا دوست پسر داشته که 3 تاشون خیلی جدی بوده است .

تا اینکه شب میشود و گروه مستند ساز به هتلی که رزرو کرده اند میروند البته دختر اصرار زیادی بر موندن آنها در خانه او میکند و حتی برای آنها جای خوابی در کنار تخت خود قرار میدهد ، ولی خب گروه به دلیل مسائل شرعی نمیتوانند درخواست او را بپذیرند !

در بخش دیگری از مستند به سراغ دخترانی که در شب های زیبای روسیه در خیابان ها هستند میرود و از آنها راجبه تعداد دوست پسرهاشون میپرسه که با صداقت جواب میدن 5 تا و به راحتی بعد از مدتی با هم قطع رابطه و کات میکنند و سراغ دوست پسر جدید میروند !

 

 

دانلود انقلاب جنسی 3

 

 

جنبش عشق آزاد چیست ؟

الکساندرا کولونتای بنیان گذار عشق آزاد و یک مبارز حقوق زنان بوده است که هنوز هم بعد از چند دهه طرفداران خودش را دارد و کنار قبرش گل میگذارند ، در صورتی که در هتل های ایران حتی اجازه اتاق گرفتن دونفر بدون شناسنامه امکان پذیر نیست و اگه خودرو خود در مکان عمومی را با چادر بپوشانید ، این خلاف قوانین میباشد !

لنین وقتی حکومت میکرد جنبش عشق آزاد راه افتاد و مردم روسیه نیز با شعار مرگ بر حیا از این جنبش حمایت کردند و سواحلی لختی درست کردند ، توی اون دوران هنوز اروپای غربی نیز این اتفاقات نیفتاده بود … در این سواحل مردم لخت میشدند و بدن های همدیگه را میدیدند به همین علت افرادی که بدن های زشت و نافرمی داشتند کم کم از این جمع ها ترد و فاصله گرفتند و سایر افراد به ناچار برای حفظ فرم و سبک بدنشان مجبور به ورزش و رژیم غذایی درست میشدند !

 

 

مستند انقلاب جنسی 3

 

 

زنان خیابانی که اکثر مشتریان آن ها مردان متاهل هستند !

در بخشی از مستند که داخل ایران است به خیابانی میرود که مکان استراحت و زندگی زنان خیابانی و روسپی است که دولت جمهوری اسلامی برای آنها پناه گاهی ساخته است و به نوعی آنها را پذیرفته است و بدون توجه به فساد آنها .

اما جالب است که بدانید اکثر مشتریان آنها مردان متاهل میباشند ! ولی دلیل آن این است که این مردان عشق واقعی را در خانه تجربه نمیکنند ، که البته این عشق را نیز با این زنان خیابانی تجربه نخواهند کرد ولی دنبال آرامش گمشده هستند …

 

 

مستند انقلاب جنسیتی 3

 

 

قرآن میگه عشقت را به همسرت در روز 3 بار ابراز کن

چطور در جامعه ما برای آموزش رانندگی چند دوره و امتحان وجود دارد ، اما برای ازدواج دو تا جوان را بدون کوچکترین آموزش و مهارت عشق ورزی میفرستیم زیر یک سقف ؟

هر چند عشق تان را ابراز میکنید ؟

این سوال را از زنان و مردان ایرانی وقتی پرسیده میشود ، اغلب آنها یا از بیان آن خجالت میکشند و یا اینکه سالهاست که به همسر خود نگفته اند ، اما در روسیه وقتی از افراد سوال میشود ، اکثر آنها هر روز این را به همسر و یا عشق خود ابراز میکنند…

پسر و دختر وقتی میخواهند ازدواج کنن باید با ویژگی های روحی ، جسمی و جنسی جنس مخالف خود آشنا شوند …

نکته درست اینه که عشق را ثابت نگه دار ولی عشق ورزی را یاد بگیرید و اگه یاد نداری برو کلاس و آموزش ببین ، اگه به فکر حفظ رابطه خود و همسر هستید.

متاسفانه در ایران زنان و مردان متاهل میشوند ، دیگه به خود نمیرسند و حتی تناسب اندامشان بهم میخورد ، ورزش نمیکنند و در نتیجه دچار اضافه وزن میشوند ، اما در صورتی که در اکثر جوامع پیشرفته اینطور نیست و مردان و زنان برای تناسب اندام و ورزش و سلامتی خود تا آخر عمر برنامه دارند و وقت میگذارند.

 

 

مستند انقلاب جنسی 3

 

 

در انتهای مستند از آنا سوال میشه که نظرت را درباره قطع رابطه با دوست پسرت بگو ، دختر روس اولش میگه که نمیشه ، خیلی خصوصی است ولی بعد با اندوه صحبت میکنه و میگه هر قطع رابطه منو ضعیف تر میکند و صادقانه دوست دارم مردی را پیدا کنم که با من تشکیل خانواده بده ، کسی که مسئولیت منو به عهده بگیره و با اون دنیا را بسازی و حس کنی ، همه خودت رو بهش بدی و اون هم همه خودش را به من بده و سپس گریه اش میگیرد …

عشق باید پیوندش محکم باشه ، عشق پایدار برای همیشه …

 

 

مستند انقلاب جنسی 3

 

 

نقد مستند :

1 – مستند ساز سعی در بیطرفانه بودن فیلم کرده است و تا حدودی تصمیم گیری را به ذهن مخاطب واگذار کرده است.

2 – انقلاب جنسی 3 با اینکه به سختی مجوز پخش گرفته است ولی سعی در این داشته که مسائل جنسی را بدون سانسور بیان کند.

3 – مستند ساز و راوی هردو جوان هستند و این باعث ارتباط گیری بهتر با افراد شده است ، از طرفی با سفر کردن به کشور روسیه از نزدیک با حقایق روبرو شده است.

4 – اکران مستند در دانشگاه ها و استقبال جوانان از آن نشانه موفقیت رسالت مستند ساز است.

5 – دختری روسی که برای مستند انتخاب شده ، یک نمونه کوچک میباشد و بهتر بود از نزدیک با چند دختر دیگر نیز ارتباط داشت.

6 – در مورد تاریخچه بنیان عشق آزاد و روابط بدون پایبندی در روسیه کم صحبت شده است ، که بهتر بود بیشتر از 10 دقیقه در این مورد صحبت میشد.

7 – سن ازدواج دختران در ایران 24 و در روسیه 25 سال است و علاوه بر آن فرهنگ جامعه ما با روسیه و اروپا خیلی متفاوت است و در همه مسائل نمیشود مقایسه انجام داد.

 

 
 

 

تصاویر از اکران در جمع دانشجویان :

 

اکران انقلاب جنسی 2

 

کارگردان انقلاب جنسی 2

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی