این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت رسمی شده است

مطالب ویژه


پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال 96

  • ۳۲۲
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال 96

«سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»


 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی تصویری خطاب به ملت ایران به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»نام‌گذاری کردند.امام خامنه ای ضمن اشاره به برخی شادی‌ها و تلخی‌های سال گذشته پرداختن به دو موضوع «تولید داخلی» و «اشتغال» را به عنوان اولویت‌های اصلی در مجموعه‌ی «اقتصاد مقاومتی» مطرح کردند.
 
 
فیلم کامل دیدار: پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶
با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 614.4 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم58.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 41.8 MB
 
 
 

+ بیانات رهبر در حرم مطهر رضوی روز یک فروردین در ادامه مطلب...

 

 

بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی

 

 

در نخستین روز سال ۱۳۹۶، سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام در جمع زائران و مجاوران این حرم نورانی سخنرانی کردند.

فیلم کامل دیدار: بیانات رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 847.6 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم380.5 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 272.1 MB

 

گزیده ای از بیانات :

دو خواسته رهبر انقلاب درباره انتخابات ۹۶

در نخستین روز سال ۱۳۹۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام در جمع زائران و مجاوران این حرم نورانی سخنرانی کردند. بخش پایانی سخنرانی رهبر انقلاب به مسئله‌ی انتخابات اختصاص یافت. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب درباره‌ی انتخابات پیش رو را منتشر می‌کند.

* امّا مسئله‌ی انتخابات؛ برادران و خواهران عزیز! انتخابات در کشور ما بسیار مهم است، نه­‌فقط انتخاب ریاست جمهوری؛ انتخابات مجلس هم همین‌جور است، انتخابات شوراها هم همین‌جور است. انتخابات یکی از دو رکن مردم‌سالاری دینی است. مردم‌سالاری دینی روی دو ستون ایستاده است؛ یکی از این دو ستون رأی مردم است، انتخابات است. ما به برکت انتخابات به دنیا فخر میفروشیم. دشمنان برای کوبیدن ملّت ایران و جمهوری اسلامی انتخابات ما را ندیده میگیرند و متّهم میکنند. این نشان میدهد انتخابات خیلی مهم است.(۱) انتخابات بسیار مهم است. مایه‌ی عزّت ملّی است؛ مایه‌ی تقویت ملّت ایران است؛ مایه‌ی آبروی ملّت ایران است. البتّه در باب انتخابات ان‌شاءالله من باز هم صحبت خواهم کرد؛ آنچه امروز در[باره­‌ی] مسئله‌ی انتخابات عرض میکنم این است که این یک پدیده‌ی اقتدارآفرین است؛ مردم دنیا، صاحب­‌نظران دنیا در مقابل فکر مردم­‌سالاری دینی که در دنیا مطرح شد، مجذوب شدند. در مقابل مکاتب گوناگون مثل لیبرالیسم و کمونیسم و فاشیسم و امثال اینها، امام بزرگوار مردم‌سالاری دینی را که همان جمهوری اسلامی است، وارد میدان کرد و ملّتها را و خواص را در همه‌ی امکنه­‌ی عالم، در همه‌ی کشورهای دنیا مجذوب خود کرد. این مردم­‌سالاری دینی متّکی است به انتخابات و باید در انتخابات واقعاً ملّت ایران بدرخشد.

* آنچه من عرض میکنم و در درجه‌ی اوّل برای این حقیر مهم است، شرکت عمومی در انتخابات است و [اینکه] همه‌ی آحادی که میتوانند رأی بدهند و مشمول قانونند وارد انتخابات بشوند و انتخابات را پُرشور کنند؛ این اوّلین خواسته و مهم­ترین خواسته‌ی ما است.

* آنچه در مورد انتخابات من عرض میکنم این است که در امر انتخابات مُرّ قانون باید عمل بشود؛ مُرّ قانون باید عمل بشود. نتیجه‌ی انتخابات ملّت هرچه شد، این معتبر است، این قانون است. بنده در انتخاباتها دخالت نمیکنم؛ هیچ‌وقت به مردم نگفته‌ام و نمیگویم این کس را انتخاب کنید، آن کس را انتخاب نکنید. فقط یک جا بنده دخالت میکنم و آن جایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی مردم و انتخاب مردم بِایستند و با مزاحمت در مقابل رأی مردم، رأی مردم را بشکنند. هرکس بخواهد با نتیجه‌ی آراء ملّت دربیفتد، بنده در مقابلش می­‌ایستم. در سالهای گذشته و انتخاباتهای گذشته هم همین‌جور بوده؛ در سال ۷۶ در سال ۸۴ در سال ۸۸ در سال ۹۲؛ بعضی مقابل چشم مردم بوده و مردم مطّلع شده‌اند؛ بعضی را هم مردم مطّلع نشده‌اند امّا این حقیر در جریان قرار گرفته‌ام. در همه‌ی این سالهایی که شمردم، کسانی بودند که میخواستند در مقابل انتخابات بِایستند؛ که در سال ۸۸ آشکار شد و آمدند در میدان اردوکشی کردند، و در آن سالهای دیگر جور دیگری [بود]. در همه‌ی این سالها بنده ایستادم و گفتم نتیجه‌ی انتخابات مردم هرچه هست باید تحقّق پیدا کند؛ این آنجایی است که من در امر انتخابات دخالت میکنم و در مقابل مخالفین و معارضین انتخابات می­‌ایستم؛ امّا در بقیّه‌ی امور دیگر نه، باید مُرّ قانون عمل بشود؛ مردم تشخیص بدهند و حرکت کنند.

* و من پیش­‌بینی­‌ام این است که به توفیق الهی انتخابات ما انتخابات پُرشوری خواهد بود، انتخابات فراگیری خواهد بود. امیدواریم ان‌شاءالله نتیجه­‌ی انتخابات هم -چه در شوراها، چه در مورد ریاست جمهوری- چیزی باشد که موجب رضای الهی و سعادت ملّت ایران باشد. و من میگویم انتخابات را خوب برگزار کنید؛ ملّت سرافراز خواهد شد، ملّت با انتخاباتِ خوب پیش خواهد رفت و دشمن هم به توفیق الهی هیچ غلطی نمیتواند بکند.


۱) در پاسخ به شعار هیهات منّ الذّلّه برخی از حضّار، معظّمٌ‌له فرمودند: توجّه کنید! اینجا اگر لازم است هیهات بگویید، بگویید هیهات از عدم انتخابات
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی